ארז חול לחתול Amazon Basics

Amazon Basics מציע ארגז חול עם מכסה לחתולים, המעניק חלל סגור ופרטי לחתול שלך. עשוי מפלסטיק עמיד בפני כתמים וריחות, הארגז מגיע עם מסנן פחמן מותקן מראש לסינון הריחות. הכיסוי, עם ידית נשיאה, נצמד למקומו ומתרומם על מנת לאפשר קלות גישה. דלת מפלסטיק מתנדנדת מאפשרת לחתול גישה קלה פנימה והחוצה.

המחיר המקורי היה: ₪ 153.17.המחיר הנוכחי הוא: ₪ 122.34.

שיתוף

תיאור

ארגז חול Amazon Basics – הפתרון המושלם לפרטיות וניקיון

ארגז חול זה מאפשר לחתולים המעדיפים חלל סגור ליהנות מפרטיות מלאה תוך שמירה על הבית נקי וחופשי מריחות לא נעימות. העיצוב העמיד והאיכותי עשוי מפלסטיק שאינו סופג כתמים או ריחות, מה שהופך אותו לאופציה נהדרת לארגזי חול לחתולים.

מסנן פחמן לסינון ריחות

אחת התכונות הבולטות של ארגז חול זה היא המסנן פחמן שמותקן מראש, המסייע באופן משמעותי להקטין את ריחות ארגז החול. עם אפשרות לרכוש מסננים חלופיים, תמיד תוכלו לשמור על סביבה נעימה וחופשית מריחות לחתול ולבעליו כאחד.

גישה קלה ונוחה

הכיסוי, הכולל ידית נשיאה, נעול במקומו וניתן להרמה בקלות כדי לאפשר גריפה נוחה או החלפת החול. דלת הפלסטיק המתנדנדת מספקת לחתול גישה חופשית פנימה והחוצה, מה שמעניק לו תחושת עצמאות ופרטיות בעת השימוש!

מידות מותאמות לכל חלל

מידות של 20.6 × 15.6 × 15.6 אינץ' (אורך × רוחב × גובה) ופתח דלת בגודל 18.5 × 19.5 ס"מ, ארגז חול זה מתאים לחתולים מכל הגדלים ומשתלב בקלות בכל חלל בבית. העיצוב המחושב מבטיח שהארגז יהיה נוח לשימוש גם בחללים קטנים, מה שהופך אותו לאידיאלי לדירות ולבתים עם מרחב מוגבל.

מידע נוסף

מידות המוצר ‏

‎ 53.34 x 40.64 x 38.1 ס"מ; 1.12 קילוגרם

סגנון

גדול, סטנדרט

מספר דגם פריט ‏

‎ 5122-S

יצרן ‏

‎ Amazon

ASIN ‏

‎ B075357QFB

מדינת המוצא ‏

‎ סין

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ארז חול לחתול Amazon Basics”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מומלצים ביותר