מיטת חתול מתחממת בעזרת חימום עצמי

מיטת החימום העצמי מבית Mora Pets מציעה חום נעים וטבעי לחתולים וכלבים בלי שום צורך בחשמל או תקע. טכנולוגיית החימום המתקדמת סופגת ומשקפת את חום גוף חיות המחמד, מבטיחה שהם ישארו חמים ונוחים. עם בד רך במיוחד לנוחות מרבית, כיסוי נשלף הניתן לכביסה, וזמינות בשני גדלים, היא המיטה האידיאלית לחתולים וכלבים עד 11 קילו.

 84.18

שיתוף

תיאור

מיטת חימום עצמי מבית Mora Pets – החום הנעים ביותר לחיות המחמד

המיטה התרמית מציעה לחיות המחמד שלך את הפתרון המושלם לימים וללילות הקרים. היא משתמשת בטכנולוגיית חימום עצמי חדשנית שלא דורשת חשמל, תקע או סוללות. חום גוף חיות המחמד נספג, מוחזק ומשוקף בחזרה אליהם, מה שמבטיח חום טבעי ובטוח תוך כדי שמירה על טמפרטורה אופטימלית.

נוחות מרבית בלי רעשים מפריעים

מיטת Mora Pets בנויה מבד רך במיוחד, מה שמבטיח שחיות המחמד שלכם ייהנו ממגע נעים ומנוחה שקטה. המיטה החדשנית מבטיחה שאין קולות קמט מפריעים שיכולים להטריד את שינתם של חבריכם הפרוותיים.

תחזוקה קלה ונוחות אולטימטיבית

הכיסוי הנשלף באמצעות רוכסן מאפשר כביסה קלה במכונה, והוא גם ידידותי למייבש, מה שמקל על תחזוקת המיטה ומבטיח שהיא תישאר נקייה ונעימה לאורך זמן. זמינותה בשני גדלים אומרת שתוכלו למצוא את המתאים ביותר לחיות המחמד הקטנות והגדולות שלכם, מחתלתולים ועד חתולים וכלבים מבוגרים.

אחריות מקיפה לשקט נפשי

Mora Pets מתחייבת לאיכות ולשביעות רצון הלקוח, ולכן מספקת אחריות לשנה על כל פגמי היצרן. (על פי היצרן) בנוסף, אם לא תהיו מרוצים מהמוצר, תוכלו להחזירו תוך 30 יום ללא טרחה. תמיכת לקוחות מסבירת פנים של Mora Pets זמינה לכל שאלה או צורך.

בחירה במיטת החימום העצמי של Mora Pets היא לא רק בחירה בחום ונוחות לחיות המחמד שלכם, אלא גם בטיחות, איכות ושירות לקוחות מעולה.

מידע נוסף

מידות המוצר ‏

‎ 60.96 x 45.72 x 2.54 ס"מ; 299 גרם

גודל

24.0"L x 18.0"W x 1.0"Th, 29.1"L x 18.9"W x 1.0"Th

מספר דגם פריט ‏

‎ CWBD-ad83

צבע

אפור בהיר, אפור כהה, בז'

יצרן ‏

‎ Mora Pets

ASIN ‏

‎ B096S3QHWL

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “מיטת חתול מתחממת בעזרת חימום עצמי”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מומלצים ביותר