Cheerble כדור צעצוע אינטראקטיבי וחכם לחתול, כדור מתגלגל אוטומטי נע לחתול בתוך הבית, צבע אפור

הכירו את כדור Cheerble, הצעצוע האינטראקטיבי והחכם לחתולים שיהפוך כל פינה בבית למגרש משחקים מרגש. עם 3 מצבי משחק – רגיל, פסיבי ועדין, ונורות LED שמעוררות את אינסטינקט הציד, כדור העידוד הזה מבטיח שעות של בידור לחתול שלכם. מתקפל, עמיד, ונטען דרך USB, זהו הצעצוע המושלם לכל גזע חתול בכל זמן.

המחיר המקורי היה: ₪ 128.16.המחיר הנוכחי הוא: ₪ 109.82.

שיתוף

תיאור

כדור צעצוע לחתול Cheerble

כדור העידוד Cheerble מציע 3 מצבי אינטראקציה שונים, מתאימים לכל מצב רוח וסגנון משחק של החתול שלכם. בין אם החתול שלכם פעיל, עצלן, או אפילו אם יש לו צרכים מיוחדים, כדור זה מעניק לו את הגירוי הנכון בדיוק לפעילות מרגשת.

עיצוב מפתה ומפנק

כדור Cheerble מכיל פני שטח מסיבים סינתטיים רכים ונעימים למגע, שמזמינים את החתול לשחק ולגלוש עליו בנוחות. גודלו האידיאלי ואפשרות להוספת פעמון משפרת את המשיכה ומעודדת פעילות רבה יותר.

מחזור משחק ומנוחה מותאם

למניעת גירוי יתר ולשמירה על בריאותו של החתול, כדור Cheerble מציע מחזור משחק של 10 דקות עם הפסקה אוטומטית של 30 דקות. זה מאפשר לחתול שלכם למצוא את האיזון הנכון בין פעילות לרגיעה.

הימנעות אוטומטית ממכשולים

בעזרת חיישן תנועה מתקדם, כדור Cheerble יכול להפוך את עצמו ולהתרחק ממכשולים, מה שמבטיח שהחתול שלכם תמיד יהיה מעורר ומתוחזק באופן שלא ייתכן לחזות בו מראש.

מתנה ייחודית וכיפית

עם חיי סוללה ארוכים וטעינה קלה דרך USB, כדור זה הוא המתנה המושלמת לכל בעל חתול. הוא מבטיח שהחתול שלכם יהיה עסוק, שמח, ופעיל, מה שהופך אותו לבחירה נהדרת לכל אירוע.

אין עדיין לחתול שלכם עמוד בפורטל החתולים של ישראל HappyCats? צרו עכשיו ללא עלות, עמוד חתול גם לחתול שלכם, והצטרפו לקהילת החתולים של ישראל!

מידע נוסף

מידות המוצר ‏

‎ 4.19 x 4.19 x 4.19 ס"מ; 50 גרם

צבע

אפור

סוללות ‏

‎ 1 Lithium Ion סוללות נדרשות.

יצרן ‏

‎ Cheerble

ASIN ‏

‎ B094NNS2VD

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “Cheerble כדור צעצוע אינטראקטיבי וחכם לחתול, כדור מתגלגל אוטומטי נע לחתול בתוך הבית, צבע אפור”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מומלצים ביותר