מברשת אדים לחתול – מברשת טיפוח לחתולים מתאימה לכל סוגי החתולים והפרוות

גלו את הדרך החדשנית לטיפוח החתול שלכם עם מברשת אדים לחתול – הפתרון האולטימטיבי לשמירה על בריאות וניקיון החתול ומתאים לכל סוגי החתולים. בין אם יש לחתול שלכם פרווה ארוכה או קצרה, מברשת זו מעוצבת להסרת שיער סבוך ורפוי בקלות, מה שמבטיח שהחתולים שלכם ישארו נקיים ונעימים למגע.

 32.92

שיתוף

תיאור

מברשת אדים לחתולים

המוצר מגיע בצבע צהוב וידית מפלסטיק איכותית, ומציע עיצוב ארגונומי בצורת מנגו, המאפשרת אחיזה נוחה וטיפוח ללא מאמץ. עם תכונת Self Cleaning, המברשת מאפשרת ניקוי עצמי קל ומהיר, מה שהופך את תהליך הטיפוח לפשוט ונעים יותר מתמיד.

כלול בחבילה כבל טעינה USB, שמאפשר טעינה נוחה ומהירה של המכשיר, הנדרשת רק פעם אחת לשבוע למשך 20-30 דקות בלבד. עיצוב ייחודי של המברשת מאפשר למלא אותה במים ולשחרר ביעילות אבק ולכלוך מפרוות החתולים, מה שמבטיח ניקוי עמוק ויסודי.

מברשת אדים לחתולים היא הפתרון האידיאלי לכל מי שרוצה לשמור על בריאות ויופי הפרווה של חיות המחמד שלו, תוך הקניית חוויית טיפוח נעימה ואפקטיבית. לחתולים בעלי פרווה ארוכה או קצרה, המברשת מתאימה לכולם ומבטיחה תוצאות מרהיבות.

החבילה כוללת:
1 x מברשת אדים לחתול
1 x כבל טעינה USB.

פשוט לטעינה:
מברשת לחיות מחמד מהבילה מגיעה עם כבל טעינה USB. מברשת מהביל תצטרך כ 20-30 דקות כדי לטעון במלואה.

שימוש נרחב:
מברשת אדים לחיות מחמד המתאימה במיוחד לחתולים בעלי שיער מהארוכים וקצרי השיער יותר, גם חתולים ארוכי שיער וגם חתולים קצרי שיער יכולים להשתמש במסרק זה כדי לנקות, לעסות ולהסיר שיער צף.

מידע נוסף

מידות המוצר ‏

‎ 10.92 x 9.14 x 4.57 ס"מ; 109 גרם

צבע

ירוק, צהוב

יצרן ‏

‎ Generic

ASIN ‏

‎ B0CNLQZLW6

מדינת המוצא ‏

‎ סין

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “מברשת אדים לחתול – מברשת טיפוח לחתולים מתאימה לכל סוגי החתולים והפרוות”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מומלצים ביותר