משחק חשיבה לחתול – צעצוע מגדל 3 קומות עם כדורים

Petstages Tower of Tracks הוא צעצוע מרתק לחתולים הכולל שלוש רמות של כיף ותנועה, מושלם לחתולים סקרנים ופעילים. הצעצוע מכיל שישה כדורים בצבעים בהירים המסתובבים ומתגלגלים במסלולים, זהו הצעצוע האידיאלי לשמירה על חדות הנפש והגוף של החתול שלכם. מתאים לחתולים מגיל 12 שבועות ומעלה, המגדל מציע משחק אינטראקטיבי ומאתגר שישמור על חתולכם עסוק ומשועשע.

 29.73

שיתוף

תיאור

מגדל Petstages Tower of Tracks: צעצוע משחק המסלול המתקדם של Petstages נועד לספק לחתול שלכם שעות של כיף ואינטראקציה. עם שלוש רמות של מסלולים ושישה כדורים צבעוניים, חתולכם יוכל לרדוף, להכות ולנסות לתפוס את הכדורים, מה שמספק גירוי גופני ונפשי.

אידיאלי לכל חתול: המבנה החזק והבסיס החלקלק מאפשרים משחק נמרץ לחתול אחד או יותר, מה שהופך את הצעצוע למושלם לבתים עם מספר חתולים. מומלץ לחתולים מגיל 12 שבועות ומעלה, מה שהופך אותו לבחירה מעולה לכל בעל חיים.

תכונות ייחודיות ויתרונות: עם מסלולים מוצקים המספקים חלופה בטוחה למסלולים פתוחים, המגדל מונע פגיעות בכפות הרגליים של החתלתול במהלך המשחק. המסלולים והכדורים המרובים מעודדים פעילות גופנית ומנטלית, משפרים את כושר הקואורדינציה, האיזון ותשומת הלב של החתול.

בטיחות וטיפול: בחירת צעצוע המתאים לגודל ולגיל של החתול שלכם חיונית. הצעצוע דורש פיקוח בעת השימוש ובדיקות קבועות לזיהוי נזק אפשרי, ויש להסיר אותו אם נמצא שהוא פגום או מסוכן.

מידות המוצר: אורך ורוחב 24 ס"מ על גובה 15 ס"מ, עם משקל כולל של כ-0.3 ק"ג, המגדל נוח למיקום בכל חלל בבית וקל לניקוי עם מטלית לחה.

Petstages Tower of Tracks מאפשר לחתול שלכם לחקור, לשחק ולהישאר פעיל, מספק פתרון מושלם לזמן משחק איכותי ומהנה.

מידע נוסף

מידות המוצר ‏

‎ 13.97 x 2.54 x 16.51 ס"מ; 249.48 גרם

מספר דגם פריט ‏

‎ 317

יצרן ‏

‎ PetStages

ASIN ‏

‎ B00DT2WL26

מדינת המוצא ‏

‎ סין

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “משחק חשיבה לחתול – צעצוע מגדל 3 קומות עם כדורים”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מומלצים ביותר